Galeria kolonia w Łazach turnus I 28.06-11.07.2020 Polub nasz Fanpage i dodaj opinię – z góry dziękujemy 🙂 ​

1 i 2 dzień - kolonia Łazy 2020

Nasza wakacyjna przygoda rozpoczęła się już na dobre.

We Wrocławiu sprawdzenie zdrowia i poziomu gotowości kolonijnej uczestników. Wsiedliśmy do autokarów i w drogę. Ośrodek Posejdon czekał na nas w gotowości, ze smacznym posiłkiem i otwartymi pokojami. Potem nastąpiło szybkie rozpakowanie i nareszcie prawdziwe wakacje – plaża morze i przyjaciele. Kolejny dzień obfitował w atrakcje od wschodu do zachodu słońca. Na bogato każdy znalazł coś dla siebie, a było w czym wybierać tańce, piłka nożna, zabawy w morzu z Ratownikiem, kolorowa chusta Klanzy, zajęcia w basenie, chodzenie po linie, siatkówka, a na koniec dnia spektakl na plaży.

Kliknij na zdjęcie – zostaniesz przeniesiony do galerii.

Miłego oglądania.

3 dzień - kolonia Łazy 2020

Trzeci dzień kolonii zaczął się obiecująco. Powitało nas piękne słońce i błękitne niebo. Niestety już po śniadaniu pojawiły się chmury i silny wiatr, które popsuły nam szyki. Ale dla nas to nic strasznego.  Szybko powstał PLAN B 🙂 Przed południem i po południu odbyły się zajęcia w grupach, a były to m. in.: gry i zabawy sportowe, zajęcia z żonglerki, spacer na plażę, gry logiczne, siatkówka plażowa oraz kąpiel w basenie. Wieczorem spotkaliśmy się całą kolonią na tańcach integracyjnych. Było bardzo wesoło i energetycznie. Dzień był naprawdę bardzo udany, a najważniejsze jest to, że wszyscy uczestnicy i kadra kolonii czują się dobrze i są zdrowi co potwierdzają między innymi codzienne pomiary temperatury.

4 dzień - kolonia Łazy 2020

Środa minęła pod znakiem wysokich fal i wędrujących po niebie chmur, z których czasem padał niewielki, przelotny deszczyk. Pomimo tego każda grupa choć na chwilkę pojawiła się na plaży. Dziś naszą misją było zebranie płaskich kamieni na zajęcia plastyczne. Oprócz spaceru nad morze odbyły się zajęcia sportowe: palant, siatkówka plażowa, koszykówka i frisbee. Niektóre grupy wzięły udział w foto grze i pograły w Ktulu i Yengę, a najmłodsi stworzyli kartki z pozdrowieniami dla rodziców. Dzień minął nam szybko i bardzo dobrze się bawiliśmy. Poranne pomiary temperatury nie wykazały odchyleń od normy 😉

5 dzień - kolonia Łazy 2020

Piąty dzień tradycyjnie rozpoczął się pomiarem temperatury. Nadal nie ma żadnych niepokojących symptomów 🙂 A dzisiaj jak zwykle zajęć i zabaw było co niemiara. Zaczęliśmy od wyjścia na plażę i konkursu rzeźb z piasku. Niestety nie mogliśmy się wykąpać w morzu, ponieważ nadal dość mocno wiało i były wysokie fale w związku z czym ratownicy wywiesili czerwoną flagę 🙁 Oprócz plażowania odbyły się zajęcia na basenie, rozgrywki w piłkę nożną i siatkówkę plażową. Kilka grup uczestniczyło w zajęciach z żonglowania oraz grze foto. A po kolacji cała kolonia wzięła udział w Karaoke. Każda grupa, a także kadra, zaśpiewała jedną piosenkę. Było bardzo sympatycznie i wesoło 🙂

6 dzień - kolonia Łazy 2020

O poranku powitała nas piękna pogoda, więc zwarci i gotowi przystąpiliśmy do zajęć. Większość grup przedpołudnie spędziła na plaży. Udało nam się nawet wykąpać w morzu, bo zmniejszył się wiatr, a przez to również i fale. Po południu cała kolonia wzięła udział w grze “Gwiezdne wojny”. Były to zmagania sportowe i umysłowe 🙂 9 grup zaliczyło 9 punktów, wśród których było między innymi: strzelanie z łuku, rzut do celu, scrabble, slackline, tor przeszkód, quiz, podbijanie piłeczki i inne. Wieczorem można było zagrać w gry planszowe, a niektórzy poszli na spacer na plażę pooglądać zachód słońca. Słońce niestety zrobiło wszystkim psikusa i schowało się za chmury, ale i tak było przyjemnie 😉

7 dzień - kolonia Łazy 2020

Za nami siódmy dzień kolonii, czyli jesteśmy na półmetku naszego wyjazdu. Dziś uruchomiliśmy rowery i hulajnogi 🙂 Dwie starsze grupy pojechały na rowerach do Mielna-Unieście, a jedna z młodszych grup wybrała się na krótką przejażdżkę na hulajnogach. Kilku grupom udało się dziś wykąpać w morzu i na basenie. Mieliśmy też jak zwykle gry i zabawy sportowe oraz gry planszowe. Wieczorem najmłodsza ekipa obejrzała bajkę “W głowie się nie mieści”.

Jesteśmy zdrowi i czujemy się świetnie. Nadal codziennie mierzymy wszystkim temperaturę i stosujemy się do zaleceń GIS.

8 dzień - kolonia Łazy 2020

Niedziela upłynęła nam na różnych aktywnościach. Kolejne grupy pojechały na wycieczkę rowerową, część wzięła udział w grze “Bieg na orientację” i “Zdjęcie w tle”. Popływaliśmy również w basenie, a maluchy zrobiły bransoletki z koralików i brały udział w zajęciach plastycznych. Odbyły się też zajęcia z panem Mateuszem, czyli wspólna gra w Ktulu, memy i kalambury. Wieczorem cała kolonia wzięła udział w quizie Kahoot. Najstarsze dziewczęta z grupy pani Oli miały zajęcia z tańców.

9 dzień - kolonia Łazy 2020

Dziś o poranku pięknie zaświeciło nam słońce, więc większość grup zdecydowała się na wyjście na plażę. Jednak z powodu silnego wiatru nie można było się kąpać w morzu 🙁 Zorganizowaliśmy więc wyścigi na dmuchanych rurach oraz “zapasy”. Niektóre grupy pobawiły się dziś w gry wielkoformatowe, część dzieci pojeździła na rowerze, a także skorzystała z boiska do siatkówki plażowej i piłki nożnej. Wieczorem starsza grupa obejrzała film “Iluzja 2”, a młodsze dzieci z grupy p. Julki i p. Oli poszły na poszukiwanie bursztynów 🙂

10 dzień - kolonia Łazy 2020

Po porannym apelu i pomiarze temperatury poszliśmy na śniadanie. Kiedy nasze brzuchy zostały napełnione przystąpiliśmy do zajęć. Każdy obowiązkowo poszedł dziś na spacer nad morze, żeby zobaczyć jak dużo plaży zostało zalane przez fale. Oprócz spaceru odbyły się dziś również zajęcia sportowe, żonglerka, gry wielkoformatowe i “Tajniacy”. Po południu wybraliśmy się na wycieczkę do Krup do parku edukacji i rozrywki Leonardia. Mieliśmy okazję pobawić się w królestwie drewnianych gier, które zostały zaprojektowane przez Leonarda da Vinci. Wszyscy świetnie się bawili i pełni wrażeń wrócili do ośrodka. Po kolacji starsza grupa wykąpała się w morzu, a młodsze dzieci oglądały film.

11 dzień - kolonia Łazy 2020

Dzisiejszy dzień minął błyskawicznie. Odbyło się tyle wspaniałych zajęć, że nie było czasu na nudę. W deszczowe i zimne przedpołudnie ogłosiliśmy konkurs na “wydrapywany rysunek”, obejrzeliśmy film “Zwierzogród” oraz robiliśmy bransoletki z koralików. Po południu wzięliśmy udział w chrzcie na wzorowego kolonistę. W kilku mieszanych grupach zaliczaliśmy zadania związane z życiem kolonijnym: ścielenie łóżka, pakowanie bagażu, pokonywanie plątaniny, kulturalne jedzenie itd. Największą atrakcję zostawiliśmy na wieczór. Mieliśmy grilla, tańce integracyjne oraz pokaz talentów. Po ciszy nocnej, w ciemności poszliśmy na plażę na poszukiwanie bursztynów oraz zakopanego skarbu. Było super!!! 🙂

12 dzień - kolonia Łazy 2020

Po dłuższej przerwie wreszcie zaświeciło nam słońce 🙂 Całą kolonią poszliśmy więc na plażę, żeby wykąpać się w morzu i wygrzać na słońcu. A dzisiaj czekała na nas dodatkowa atrakcja-niespodzianka: pogadanka z miejscowymi ratownikami, pokaz sprzętu i dwie pozorowane akcje ratownicze przeprowadzone na suchym lądzie 🙂 Po południu  znowu zaczął padać deszcz i zorganizowaliśmy gry i zabawy pod dachem: Milionerzy, Ktulu, malowanie kamieni i inne. Kilku grupom udało się dziś również wykąpać w basenie. A wieczorem młodsze dzieci obejrzały film, starsi mogli wziąć udział w zajęciach relaksacyjnych, a na koniec każdy mógł poczęstować się pyszną pizzą, która była nagrodą za odnalezienie skarbu.